Wednesday, January 6, 2010



Today is 4th of January..

..dan lebih kurang 2 hari lagi rupanya genap sebulan kami selamat menjadi suami isteri.. rasa mcm baruuuu je lagi.. and i realised that saya tak sempat lagi nak cerita pape psl hari bahagia kamikan?

Alhamdulilah.. our solemnisation berjalan lancar.. malam sebelum nikah aku seboleh mungkin cuba untuk tido dan berehat awal.. tapi mcm dah jadi adat pulak.. pengantin kalau selagi tak pukul 1-2 pagi confirm tak tido lagi.. ape lagi kalau tak sibuk siapkan hantaranlah..bilik tidolah.. dan mcm-mcm lagilah..
and mlm tu aku langsung tak boleh lelapkan mata sebenarnya.. bedebar beb!

Bilik pengantin aku deco sendiri..walaupun takdelah secantik mana, tapi aku puas sebab semuanya hasil tangan sendiri.. cuma hantaran je aku mintak Kak Gee buatkan… sebab nak pki fresh flowers..i tak reti so baik suruh org yang reti ;p.
Alhamdulilah hantaran pun cantik.. bukan puji diri sendiri tapi puji kak gee ye.. thanks kak gee.. :)

Overall, what i can say is everything was going smoothly.. dari mekap, baju, pelamin nikah, katering.. alhamdulillah aku sgt puas hati.. mak andam aku biase-biase saje.. bukan Nurul Shukor.. bukan Kay Azman.. designer baju pun bukan dari Cosry..bukan dari Arma Abdul Rahman.. tapi aku bersyukur sebab semua nampak sempurna.. syukur tuhan.

Hanya dengan sekali lafaz, aku sah menjadi isteri kepada Faizal Jaafar.. saat diakad, mmg rase bedebar gila.. tapi bila dah selesai semuanya, aduhai indahnya rasa dunia ini.. rasa tak percaya pun ye jugak.. almost everyday i keep asking myself, eh aku dah kahwin ke ni? ;D

Majlis resepsi kami dibuat seminggu selepas nikah which means on 13th of Dec at Dewan Sri Siantan Putrajaya.. habis sanding kami terus pecut untuk honeymoon.. tak boleh tangguh lagi coz si suami tak dapat cuti.. jangan marah eh ;p

Here, are some pictures untuk tatapan semua.. More pictures will be uploaded soon ya..i'm waiting pictures from my OP (Tedroz) :)

Happy new year 2010 everyone.. tahun baru, hidup baru,suami baru~~


No comments: