Barang fatenton biasa-biasa saje ye kak jue.. takpelah faten jawab mana yang boleh ye.. :)
I bought this bag when i went to Singapore last 2 years.. and it is from Charles & Keith.. i'm still using it until now..senang and yet looks glamorous all the way.
Saya tak suka bawak barang byk-byk..berat buat sakit bahu je..
As usual, barang-barang yang biasanya saya akan bwk for my weekdays rasanya mcm orang lain jugaklah..My kunci kereta, kunci rumah, purse,cellphone,compact powder,lip balm, body lotion and last but not least, dah nama pun org sakit mesti ada ubat segala.
But if weekend, kalau nak berjalan-jalan saya akan bawk tisu, shades, perfumes & mineral water.
Actually, i'm more to oversized bag.. :)
Ok, now saya nak tag :
1. Eyza
2. Farahgoblog
3. Kak iena kaki suka berjalan
4. Lady of leisure
5. TK
dan lain-lainlah.. feel free utk buat ye..
love,
fatenton





