Wednesday, January 20, 2010

....kan dah...

Pagi ni..

Bangun je dari tidur saya rase kepala berat gila..

Oh ye, mlm tadi dah start pening dan selsema..

Tapi bila bangun pagi ni, selsema jadi lagi teruk pulak..

10 minit sekali bersin..

Berbakul-bakul tisu saya kerjakan..

Tgh driving tadi, sikit lagi nak hit kereta depan sebab sibuk cari tisu..

Nasib baik sempat break, dahlah keta belakang ikut sikit punye dekat..

Sebab tu aku ckp jgn ikut keta aku dekat-dekat..nasib baiklah!

Kepala dah mula rasa berat..

Badan dah rase lain mcm..

Tolonglah jangan demam.. sgt tak selesa ok!

Thank u kak ikin..for making me hot tea.. at least lega jugak rasenye..

Harini dah hari khamis.. tinggal satu hari je lagi nak hari jumaat..

Tapi, kenapa aku tak excited pun nak balik??

Kan dah.. *merajuk*

6 comments:

♥Eyza Qhairy♥ said...

Faten, kite pon!! *merajuk* ;(

Unknown said...

eh2..tenton majuk ngan pae ke???


:p gatai! :p

Lady of Leisure said...

moga cepat sembuh ye faten...
btw, nape majuk2 ni hehe..

Ezzah said...

hohohoho..tak balik rugi wooo...

>:)

-Sara- said...

oppss..btol ke xnk blik melaka..cm xcayo joo..rugi tauu xblik..:p

III bDkNaKaL III said...

faten majuk...faten majuk...
nk manje² la tue...