Friday, April 2, 2010

hye blog

Hye blog,
Boleh saya mengadu sikit?

Saya..
Rasa runsing..
Rasa sedih..
Rasa kosong..

Saya kurang stabil sekarang.. kurang stabil dari segenap sudut..

Apa perlu saya buat?
Mogok?Berlari jauh-jauh?Jerit kuat-kuat?

Leave me alone..for a while.

*wahai sang period, kenapa mesti kau nak dtg balik?

8 comments:

Iena said...

faten tenang yer... esk wiken ajak en somi jenjalan... bior tenang sket...

mrs_yus said...

sme..sara pon priod nii..arghh..xsuke sgt perid pain.. :'(

Lady of Leisure said...

takpe faten... sabar k.. jangan runsing... insyaAllah akan ada satu hari nanti...
sama2 kita diakan ye..
:)

Puan Suraya said...

sungguh tak best kan klu dia datang lagi.

✿ EyZa ✿ said...

Laaa..faten period lagi ke..? bukan ke baru je abes period yg 2 minggu tu..

Sabar k~ faten x sehat tu.. nnti jumpa doc erh..

Eyza doakan faten dijauhkan dari segala penyakit.. nak faten & kite semua sehat2 je slalu.. ;)

mrs.ein said...

jgn sedih..aku pun sedih :(((

h-huda said...

sabar2.be strong ok (=

d.a.m.i.q.u.l.a said...

faten sabarla ek.tak bleh terlalu mengharap,nanti tension lagi susah nak lekat.dulu kawan dami minum susu utk org peknen sblm peknen lagi,katenye utk senang lekat.tataula kesan die cmne.tapi die kate ade dgr petua camtu.alhamdulillah skang dh ade baby