Monday, April 26, 2010

Wednesday


Thanks to all yang tak jemu mendoakan semoga saya cepat sembuh.. alhamdulillah, i'm feeling great dan rasa lebih hangat dari biasa :)

Saya masih belum sempat nak jenguk blog kawan-kawan.. sepatutnya, hari ini saya sudah mula bekerja..
Tapi saya masih di awang-awangan.. lagipun, keadaan perut saya masih belum mengizinkan..
Insyaallah, esok saya akan mula keluar seawal pagi utk ke ofis.. saya dah mula rindu dgn kawan-kawan ofis saya..errr.. mcmane nak jadi fulltime housewife ni?

My days are great..
Last Wednesday, kami ke Sunway Beach & Spa Resort..
Husband ada tugas di sana..walaupun hanya sehari tapi kami ambil kesempatan ini as our short holiday..

All i can say, Sunway is such a lovely place to hang out.. 
Bilik kami menghadap betul-betul depan Sunway Lagoon..
View yang sgt cantik lagi-lagi waktu malam..
Tapi saya taklah merengek nak swimming kat situ..
Takut terbukak balik jahitan kat perut ni..
For the room, saya lebih prefer Hotel Maya & Andaman..
Interior mereka lebih warm & cozy.

Malam itu kami hanya bersiar-siar dan lepak-lepak kosong..
Perut masing-masing masih kenyang..
Cinnabon & Immuno Kick Fruite Juice sudah cukup..itu pun kami share berdua.. how sweet :)

Esoknya, saya keseorangan sementara husband perlu bekerja..
Saya bukan jenis yang suka berjalan seorang diri.. totally so not me..
Besides, saya takde mood utk bershopping..
And watching Shutter Island movie was a right decision... best giler cite tu!

Saya suka saat bersama mcm ni.. thank you sayang :)

kat sini ramai Pak & Mak Arab


*psstt..pancake kat sini sedap gile..saya tambah 2 pinggan..hihihih


6 comments:

Lady of Leisure said...

wow cantiknya pic tu... glad to know that u r getting better... :)

eynda said...

Cantiknyer gambar tu :-)

ratna said...

cantik gambar tu.. jaga diri bebaik kay..

fatenton said...

lady,
pic tu cantik sebab model kot.. hihihii

fatenton said...

sis eynda,
thank you :)

fatenton said...

kak ratna,
ok bos! :)